Aktualności

« Powrót

Trendbook 2013 Natalii Hatalskiej

Natalia Hatalska po raz trzeci opublikowała Trendbooka, czyli raport poświęcony najważniejszym trendom marketingowym nadchodzącego roku.

W tej edycji autorka analizuje pięć najważniejszych jej zdaniem trendów, z którymi w tym roku przyjdzie się nam zmierzyć. Wszystkie jednak zlokalizowane są wokół Internetu. Hasłem przewodnim trzeciej edycji raportu jest zdanie, które zostało powiedziane podczas jednego z paneli na tegorocznym CES: Stop talking about smartphones and start talking about the connected world. Internet rzeczy, wearable computers, big data, prywatność, humanizacja maszyn oraz świat hybrydowy – to zagadnienia poruszone w Trendbooku 2013. Trendy 2013 komentują wybitni eksperci z Polski i świata. W raporcie nie zabrakło także miejsca na podsumowanie prognoz ubiegłorocznych i opinie ekspertów ze świata na ten właśnie temat. Dodatkowo, tak jak poprzednio Tadeusz Żórawski prezes Universal McCann przygotował suplement dotyczący tego, jak technologia wpływa na zachowania ludzi.
Trendbook 2013 jest dostępny za darmo w ramach usługi Pay with a Post/ Pay with a Tweet.