Aktualności

« Powrót

VIII edycja konkursu Golden Arrow 2013

27 czerwca br. w Warszawie odbędzie się gala Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow. Podczas konkursu, organizowanego przez polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 roku, poddawane analizie i oceniane są największe przeprowadzone kampanie. Kluczowym celem przedsięwzięcia jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury, którego przewodniczącym został Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu beauty care Henkel Polska, ocenia sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność, świeżość podejścia, a także skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Uczestnikami konkursu mogą być agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci i podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Prace oceniane są w kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Program incentive travel, Marketing internetowy, Social media, Marketing mobilny, Direct response advertising i Kampania zintegrowana. Ze względu na szerokie rozumienie działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Golden Arrow design, Golden Arrow open oraz Salon odrzuconych. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 5 maja br.