Podmioty

Nazwa podmiotu: UMSS Sp. z o.o.
Adres: Wachowiaka 8a, 60-681 Poznań
Email: office@umss.net.pl
Informacje:

Firma UMSS oferuje systemy wspierające komunikację marketingową.

UMSS to:

  • Zespół ludzi z praktycznym doświadczeniem w realizacjach systemów digital signage
  • Autorskie, dedykowane oprogramowanie skrojone na miarę potrzeb Klienta
  • Sprawdzone i gwarantowane rozwiązania sprzętowe
  • Doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu systemów komunikacji cyfrowej
  • Elastyczny model finansowania przedsięwzięć

Zastosowania systemów oferowanych przez UMSS:

1. INTERAKTYWNY DORADCA KLIENTA - IDK

  • Nowoczesne urządzenie z dużym ekranem dotykowym. Intuicyjna obsługa pozwalająca Klientowi dokonać przemyślanego, szybkiego wyboru, wyposażona w „konfigurator" produktowy
  • Ekspozycja wszystkich produktów dostępnych w punkcie sprzedaży w danej kategorii, z wyczerpującą informacją (zdjęcie, opis, sposób użycia, referencje) dostępną ze    wszystkich ścieżek dostępu tylko dla produktów Zamawiającego System Producenta
  • Pełen nadzór on-line nad systemem IDK, natychmiastowa informacja o aktywności Klientów
  • Podpowiada i sugeruje dokonywanie zakupów    komplementarnych

2. INTERAKTYWNE WSPARCIE PROMOCJI - IWP

  • Nowoczesne urządzenie z dużym ekranem dotykowym, przyciągające uwagę Klienta
  • Oznaczenie położenia produktów w sklepie biorących udział w promocji
  • Pełen nadzór on-line nad systemem IWP, natychmiastowa informacja o aktywności Klientów
  • Skuteczna informacja o aktualnej promocji
  • Prowadzenie autentycznego dialogu z uczestnikami promocji
  • Dłuższe trwanie efektów promocji
  • Optymalizacja kosztów promocji poprzez ograniczenie obsługi ludzkiej

3. MOBILNY PUNKT SPRZEDAŻOWY - MPS

  • mobilność  urządzenia MPS
  • łatwość lokalizacyjna - mała powierzchnia zajmowana przez MPS
  • brak obsługi „ludzkiej" – w MPS wbudowana jest maszyna vendingowa
  • atrakcyjna forma (dowolność aranżacji)
  • elastyczna forma – MPS może służyć wielu brand'om - wystarczy zmienić aranżację  stanowiska
  • możliwość częściowego zwrotu nakładów – MPSy prowadzą sprzedaż produktów (bezpośrednią i wysyłkową)

4. AKCJE LOJALNOŚCIOWE

  • umożliwiają włączenie do akcji równocześnie wszystkich produktów Producenta we wszystkich punktach sprzedaży, niezależnie od Detalisty
  • zachęcają do kupowania szerokiej gamy produktów Producenta
  • pozwalają uniknąć kłopotliwych procedur (wycinanie, wysyłanie kuponów)
  • umożliwiają Uczestnikowi pełną kontrolę stanu konta punktowego i oferty nagród
  • dostarczają Producentowi precyzyjnej,   on-line'owej wiedzy o efektach programu oraz umożliwia bezpośrednie dotarcie do Klienta
  • umożliwiają błyskawiczne korygowanie i uzupełnianie programu

5. INTERAKTYWNY MOBILNY SYSTEM EMISJI MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I INFORMACYJNYCH

Zadania realizowane przez systemy UMSS:

  • Zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów
  • Uatrakcyjnienie prezentacji towarów, usług, oferty lojalnościowej
  • Prowadzenie dialogu z Klientem 
  • Edukacja Klienta 
  • Skuteczny i kontrolowany przekaz informacji
  • Umożliwienie pozyskania reklamodawców
  • Pozyskiwanie wiedzy umożliwiającej błyskawiczną reakcję na potrzeby rynku
  • Zbieranie informacji o zwyczajach zakupowych   do analizy strategii komunikacji i sprzedaży
  • Optymalizacja kosztów rozwoju
  • Wzrost zadowolenia Klientów
  • Uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku

Systemy UMSS to nowoczesne i elastyczne narzędzia komunikacji.

Zakres usług UMSS:

  • Projektowanie i budowa sieci digital signage
  • Zarządzanie siecią i serwisowanie systemu
  • Kreacja i produkcja materiałów przeznaczonych do emisji, zarządzanie programem emisyjnym
  • Projektowanie i realizacja profesjonalnych programów pilotażowych, włącznie z projektami badawczymi
  • Sprzedaż czasu emisyjnego